Ιωάννης (9): Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων

Από Μακεδονομάχοι
('''Ιωάννης'''.)
('''Ιωάννης'''.)
 
Γραμμή 32: Γραμμή 32:
<div id='CustomDisplayTitle' style='display: none;'>Ιωάννης (9)</div>
<div id='CustomDisplayTitle' style='display: none;'>Ιωάννης (9)</div>
<div style='display:none;'>{{DISPLAYTITLE:Ιωάννης (9)}}</div>
<div style='display:none;'>{{DISPLAYTITLE:Ιωάννης (9)}}</div>
<div style='display:none;'>{{DEFAULTSORT:ιωαννης09}}</div>
<div style='display:none;'>{{DEFAULTSORT:, ιωαννης 09}}</div>


----------------------
----------------------


''Κάθε αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου θα πρέπει να αναφέρει ως πηγή της αναδημοσίευσης, την ιστοσελίδα '''«Μακεδονομάχοι»''', καθώς επίσης και την αρθρογράφο - συγγραφέα του άρθρου, '''[https://evaggelialappa.gr/resume Ευαγγελία Κ. Λάππα]'''.''
''Κάθε αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου θα πρέπει να αναφέρει ως πηγή της αναδημοσίευσης, την ιστοσελίδα '''«Μακεδονομάχοι»''', καθώς επίσης και την αρθρογράφο - συγγραφέα του άρθρου, '''[https://evaggelialappa.gr/resume Ευαγγελία Κ. Λάππα]'''.''

Τελευταία αναθεώρηση της 13:45, 19 Ιουλίου 2024

Ιωάννης (9)
α/α105629
ΌνομαΙωάννης
Τόπος καταγωγήςΡαχών
Νομός καταγωγήςΠέλλας
Τόπος θανάτουΡαχών Πέλλης
Τέκνα (Αριθμός)6


Ιωάννης.

Βιογραφικό

Ο Γιοβάνης (Ιωάννης) καταγόταν από τη Ραχώνα (τότε Ράμελ) Πέλλης. Κατά τη διάρκεια του Μακεδονικού Αγώνα, οι Βουλγάροι τον πίεζαν να γίνει εξαρχικός για να γλιτώσει, αλλά εκείνος δεν δεχόταν. Στο τέλος αποφάσισε να φύγει από το χωριό παίρνοντας μαζί του την έξι μηνών έγκυο γυναίκα του, τα πέντε παιδιά του και τους γέρους γονείς του. Όμως, στον δρόμο κάποιος τους πρόδωσε στους Βουλγάρους και έτσι τους σκότωσαν.

Φωτογραφίες

Βιβλιογραφία

  • (Β032) Δέλτα Πηνελόπης Στεφ, Στα μυστικά του Βάλτου, Εκδόσεις Πάπυρος, Αθήνα 1995.
  • (Β018) Μόδη Γεωργίου Χρ, Ο Μακεδονικός Αγών και η Νεώτερη Μακεδονική Ιστορία, Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών, Θεσσαλονίκη 1967.

Πηγές



Κάθε αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου θα πρέπει να αναφέρει ως πηγή της αναδημοσίευσης, την ιστοσελίδα «Μακεδονομάχοι», καθώς επίσης και την αρθρογράφο - συγγραφέα του άρθρου, Ευαγγελία Κ. Λάππα.