Βιβλίο:Β023: Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων
Από Μακεδονομάχοι
Βιβλίο:Β023
(Νέα σελίδα με '<div id='CustomDisplayTitle' style='display: none;'>Πλεύρη Κωνσταντίνου Αθ., Βασιλεία, Εκδόσεις Ήλεκτρον, Αθήνα 2004</d...') |
Χωρίς σύνοψη επεξεργασίας |
||
Γραμμή 2: | Γραμμή 2: | ||
<div id="CustomSourceText" style='height:10px'></div> | <div id="CustomSourceText" style='height:10px'></div> | ||
[[Αρχείο:Β023-01.jpg|frame|centre|700px|<div style='text-align:center;'>''Πλεύρη Κωνσταντίνου Αθ., Βασιλεία, Εκδόσεις Ήλεκτρον, Αθήνα 2004 (Β023)''</div>]]<br/> | [[Αρχείο:Β023-01.jpg|frame|centre|700px|<div style='text-align:center;'>''Πλεύρη Κωνσταντίνου Αθ., Βασιλεία, Εκδόσεις Ήλεκτρον, Αθήνα 2004 (Β023)''</div>|σύνδεσμος=Special:FilePath/Β023-01.jpg]]<br/> | ||
Στην παρούσαν μονογραφίαν, παρέχεται, μία συνοπτική, αλλά πλήρης εξήγησις της Βασιλείας, όπως πραγματικώς αυτή είναι. Τα συμπεράσματα των επιστημών (ιστορία, πολιτική, κοινωνιολογία) δεν ανατρέπονται, από την θέλησιν του οιουδήποτε πολιτικάντη, που εμάζευσε μερικάς χιλιάδας ψήφων, που αύριο θα μεταφερθούν αλλού κ.τ.λ. | |||
Ο λόγος δίδεται στην επιστήμην και συμμορφούμεθα στα συμπεράσματά της. | |||
Παντού γίνεται αυτό δεκτόν. Να γίνη λοιπόν και στο θέμα της Βασιλείας. | |||
(Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου) | |||
[[Κατηγορία:Βιβλία]] | [[Κατηγορία:Βιβλία]] | ||
[[Κατηγορία:Πηγές]] | [[Κατηγορία:Πηγές]] | ||
{{DISPLAYTITLE:Πλεύρη Κωνσταντίνου Αθ., Βασιλεία, Εκδόσεις Ήλεκτρον, Αθήνα 2004}} | {{DISPLAYTITLE:Πλεύρη Κωνσταντίνου Αθ., Βασιλεία, Εκδόσεις Ήλεκτρον, Αθήνα 2004}} | ||
{{DEFAULTSORT:Πλεύρη Κωνσταντίνου Αθ., Βασιλεία, Εκδόσεις Ήλεκτρον, Αθήνα 2004}} | {{DEFAULTSORT:Πλεύρη Κωνσταντίνου Αθ., Βασιλεία, Εκδόσεις Ήλεκτρον, Αθήνα 2004}} |
Τελευταία αναθεώρηση της 20:41, 3 Νοεμβρίου 2023
Στην παρούσαν μονογραφίαν, παρέχεται, μία συνοπτική, αλλά πλήρης εξήγησις της Βασιλείας, όπως πραγματικώς αυτή είναι. Τα συμπεράσματα των επιστημών (ιστορία, πολιτική, κοινωνιολογία) δεν ανατρέπονται, από την θέλησιν του οιουδήποτε πολιτικάντη, που εμάζευσε μερικάς χιλιάδας ψήφων, που αύριο θα μεταφερθούν αλλού κ.τ.λ.
Ο λόγος δίδεται στην επιστήμην και συμμορφούμεθα στα συμπεράσματά της.
Παντού γίνεται αυτό δεκτόν. Να γίνη λοιπόν και στο θέμα της Βασιλείας.
(Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)